Reštaurácia zavádza nový poplatok: Je to prehnané alebo spravodlivé?

0
71

Foto: Shutterstock.

Jedáleň spôsobila rozruch tým, že zaviedla dodatočné poplatky pre niekoľko rodín s deťmi, čo vyvolalo zmes rozhorčenia a podpory zo strany zákazníkov.

Reštaurácia zaviedla ‘poplatkovú politiku’ zameranú na ‘dospelých, ktorí nevychovávajú svoje deti’, čo malo za následok, že niektorí zákazníci museli zaplatiť približne 350 kr.kvôli ich nevychovaným deťom.Je to však rozumné rozhodnutie alebo porušenie zásad obsluhy zákazníkov?

Deti, ktoré spôsobujú výtržnosti, podliehajú dodatočným poplatkom.

Majitelia reštaurácie v jedálnom lístku jasne uviedli, že za ‘dospelých, ktorí nemôžu vychovávať svoje deti’, sa budú vyberať príplatky. Okrem toho upozornili, že ľudia, ktorí sa budú k personálu správať hrubo, budú požiadaní, aby odišli.Okrem toho boli zavedené aj príplatky za väčšie párty nad šesť osôb, rozdelenie účtu a objednávanie z narodeninového menu.Táto iniciatíva podľa očakávania vyvolala medzi hosťami nepokoje, uvádza denník Daily Star.

Zmiešané reakcie na internete.

Na sociálnych sieťach a v online recenziách zákazníci vyjadrili svoju nespokojnosť s touto praxou.Obrázok jedálneho lístka bol zdieľaný na Reddite a získal viac ako 12 600 komentárov.Jeden používateľ napísal: ‘Prekvapuje ma, koľko rodičov sa nestará o svoje deti, ktoré sa zle správajú v reštaurácii.’ Ďalší komentár: ‘V reštaurácii sa nejedná o žiadnu reštauráciu, ale o reštauráciu: ‘Myslím, že poplatok za zlé rodičovstvo je skvelý nápad – možno by to malo robiť viac podnikov.’

Obhajoba a kritika politiky poplatkov.

Na druhej strane sa našli aj takí, ktorí s politikou reštaurácie nesúhlasili.Jeden z užívateľov portálu Redditor uviedol: ‘Byť ‘Karen’ je obojstranné a táto reštaurácia na mňa pôsobí ‘karenovsky’.Pasívno-agresívne menu, chýbajúce dôsledné formátovanie alebo písanie veľkých písmen, komplikované ceny atď.’

Diskusia o rodičovstve a etikete v reštaurácii.

Tento incident vyvolal širšiu diskusiu o tom, či by reštaurácie mali mať právo vyberať poplatky za nevychované deti alebo zlé správanie.Vyvstáva tiež otázka, či je zodpovednosťou rodičov alebo reštaurácie riešiť problémy s nevychovanými deťmi počas návštevy reštaurácie.Zatiaľ čo niektorí sa domnievajú, že držať hlučné a nevychované deti na uzde je rozumná myšlienka, iní sa domnievajú, že je to porušenie dobrých služieb zákazníkom a prejav hrubého prístupu k zákazníkom.

Obvinenie zo ‘zlého rodičovstva’ ilustruje, ako sa reštaurácie snažia riešiť problémy spojené s hľadaním rovnováhy medzi dobrými službami zákazníkom a udržiavaním príjemnej atmosféry pre všetkých hostí.Očakáva sa, že diskusia bude pokračovať, pretože reštaurácie a zákazníci sa pohybujú v zložitých spoločenských normách spojených s jedlom mimo domu a dobrým rodičovstvom.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here