Foto: Lars E Andreasen/Ritzau Scanpix.
Bývalá tenisová hviezda vyčerpáva svoju kreditnú kartu v supermarkete – ale jedna vec by mala byť čo najlacnejšia.
Bývalá tenisová hviezda Frederik Fetterlein vníma supermarket viac než len ako miesto na nákup potravín; je to skôr aréna spontánnych nákupov a neustálych vnútorných diskusií o tom, či jeho nákupné zvyky prevyšujú zvyky ostatných.
V exkluzívnom rozhovore s B.T.známy športovec prezrádza, že jeho výlety do supermarketu sa často skončia neorganizovanou a nákladnou záležitosťou.
Počas zdanlivo nepravidelných týždenných nákupov sa mu podarí pridať do nákupného košíka niekoľko tisíc dolárov, čo nakoniec predstavuje impozantnú sumu 208 až 260 tisíc dolárov ročne.
‘Nakupujem buď v Meny, alebo v Netto.A je to čisto praktické.Pretože tam, kde bývam, je Meny, kde si môžem kúpiť niektoré veci, a potom idem do Netto a kúpim si ostatné veci (.) Som naozaj zlý v plánovaní svojich nákupov a vždy so sebou diskutujem, či ostatní nenakupujú oveľa menej ako ja.Tak za čo, do čerta, utrácate? 4-5 000 za týždeň?’ Fetterlein prezrádza v rozhovore pre B.T.
Bývalá tenisová hviezda, ktorá je otcom niekoľkých detí vrátane syna Tobiasa, ktorý navštevuje internátnu školu v Anglicku, vysvetľuje, že jeho cestovateľské aktivity často vedú k impulzívnym nákupom, pretože nikdy celkom presne nevie, či zajtra nebude preč.Nepredvídateľnosť každodenného života má svoju cenu, čo vedie k neorganizovanému nakupovaniu, ktoré nie je vždy šetrné k peňaženke.
Fetterlein sa tiež delí o to, že v určitých oblastiach je uvedomelým spotrebiteľom:
‘Nekupujem najdrahšie pracie prostriedky a vône na pranie a všetky tieto veci.Môžete si kúpiť jeden za 50 korún a jeden za 19 korún a ja vždy kupujem ten lacný.Tam som príliš lacný.’.
Nakupovanie v supermarkete s Fetterleinom je zjavne cesta labyrintom impulzívnych rozhodnutí a nekompromisného výberu.Jedno je však isté: Oceňuje najlacnejší prací prostriedok a nerobí kompromisy pri zážitku z drahej vône.